Εσωτερικό τηλεφωνικού κέντρου Siemens |
Αν μια εταιρία, ή ένας οργανισμός, ή γενικά μια εγκατάσταση με πολλές θέσεις τηλεφωνικών συσκευών θέλουν να επικοινωνούν μεταξύ τους χωρίς να χρεώνονται εξαρτώμενοι από τον Ο.Τ.Ε., μπορούν να εγκαταστήσουν ένα αυτόνομο τηλεφωνικό κέντρο.
Αυτή η πρακτική είναι και η πιο συνηθισμένη γιατί προσφέρει και άλλα οφέλοι στους χρήστες της.
Βέβαια, ένα απομονωμένο αυτόνομο σύστημα δεν είναι το σύνηθες για πολιτική χρήση, γι' αυτό και είναι συνδεδεμένα με το τηλεφωνικό δίκτυο του Ο.Τ.Ε.
Τα τηλεφωνικά κέντρα πρέπει να τα βλέπουμε ως ένα υπολογιστή με συγκεκριμένο software γιατί στην πραγματικότητα αυτό είναι.
Έχουν μόνιμη σύνδεση με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες όπως είναι ένας υπολογιστής με το u.p.s. του.
Το σύνηθες στα τηλεφωνικά κέντρα είναι η ύπαρξη καρτών που κουμπώνουν στην κεντρική μητρική κάρτα προσφέροντας περισσότερες λειτουργίες, παραπάνω απλές αναλογικές γραμμές, ψηφιακές γραμμές ή εξωτερικές γραμμές, γραμμές του Ο.Τ.Ε. δηλαδή, ανάλογα με τις ανάγκες.
Για όλες τις εσωτερικές γραμμές υπάρχει ένα ζεύγος αγωγών, δυο καλώδια δηλαδή, που ξεκινούν από το κέντρο, συνήθως από κουτί με κλέμενς που βρίσκεται δίπλα στο κέντρο, και καταλήγουν στην κάθε συσκευή. Για τις γραμμές από τον Ο.Τ.Ε. αντίθετα, μπορεί να συνδεθούν γραμμές με πολυπλεξία και με ένα ζεύγος να αρκεί για 10 νούμερα.
Ο αριθμός των συσκευών μπορεί να είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των τηλεφωνικών αριθμών που αντιστοιχούν στα νούμερα που χρεώνει ο Ο.Τ.Ε.
Τυπικές κλεμοσειρές για τηλεφωνικές γραμμές. Κάθε σειρά έχει 10 ζεύγη - 10 γραμμές. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Διαβάζω όλα τα σχόλια