Βασικό σχέδιο ηλεκτρικού κυκλώματος αυτοκινήτου |
Μίζα : Το μοτέρ είναι συνεχούς ρεύματος σε συνδεσμολογία διέγερσης σειράς γιατί έτσι έχουμε την μέγιστη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές του μοτέρ.
Πολλαπλασιαστής : Είναι ένας μετασχηματιστής που τα 12 volt τα μετατρέπει σε αρκετές εκατοντάδες volts
Μπουζί : Ο σπινθηριστής που εκκινεί την καύση της βενζίνης με τον σπινθήρα που δημιουργείται από την υψηλή τάση.
Διανομέας : Κλείνει το κύκλωμα της υψηλής τάση την κατάλληλη στιγμή στο κάθε ένα μπουζί που υπάρχει στον κάθε κύλινδρο. Το σχέδιο του post έχει 6 κυλίνδρους.
Εκκεντροφόρος : Περιστρεφόμενη η μηχανή ανοιγοκλείνει την επαφή που είναι από πλατίνα για να δώσει την κατάλληλη στιγμή εντολή στον πολλαπλασιαστή για δημιουργία υψηλής τάσης και επομένως σπινθήρα.
Ο τρόπος ανάφλεξης της βενζίνης είναι αυτός που βασικά διαφοροποιεί τα παλιά από τα νέα αυτοκίνητα. Η πλατίνα έγινε αισθητήριο που δεν κινείται και άρα δεν έχει φθορές. Ο διανομέας έγινε ηλεκτρονικός με τρανζίστορ ισχύος που επίσης δεν έχει κινητά μέρη και άρα είναι χωρίς φθορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Διαβάζω όλα τα σχόλια