Google+ Ηλεκτρολόγος μηχανικός: Βασικό ηλεκτρολογικό σχέδιο βενζινοκίνητου αυτοκινήτου παλιάς τεχνολογίας με πλατίνες
Προσοχή: Οι οδηγίες που δίνονται στο παρόν blog πρέπει να εφαρμόζονται από άτομα με εξουσιοδότηση από τον νόμο για την πραγματοποίηση ηλεκτρολογικών εργασιών καθώς και τις απαραίτητες γνώσεις. Μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας ενδέχεται να εγκυμονεί κινδύνους για όσους πραγματοποιούν τις εργασίες, αλλά και για το κοινό.

Βασικό ηλεκτρολογικό σχέδιο βενζινοκίνητου αυτοκινήτου παλιάς τεχνολογίας με πλατίνες

car electric loops
Βασικό σχέδιο ηλεκτρικού κυκλώματος αυτοκινήτου
Το βασικό ηλεκτρολογικό κύκλωμα ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου φαίνεται στο πιο πάνω σχέδιο.

Μίζα : Το μοτέρ είναι συνεχούς ρεύματος σε συνδεσμολογία διέγερσης σειράς γιατί έτσι έχουμε την μέγιστη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές του μοτέρ.
Πολλαπλασιαστής : Είναι ένας μετασχηματιστής που τα 12 volt τα μετατρέπει σε αρκετές εκατοντάδες volts
Μπουζί : Ο σπινθηριστής που εκκινεί την καύση της βενζίνης με τον σπινθήρα που δημιουργείται από την υψηλή τάση.
Διανομέας : Κλείνει το κύκλωμα της υψηλής τάση την κατάλληλη στιγμή στο κάθε ένα μπουζί που υπάρχει στον κάθε κύλινδρο. Το σχέδιο του post έχει 6 κυλίνδρους.
Εκκεντροφόρος : Περιστρεφόμενη η μηχανή ανοιγοκλείνει την επαφή που είναι από πλατίνα για να δώσει την κατάλληλη στιγμή εντολή στον πολλαπλασιαστή για δημιουργία υψηλής τάσης και επομένως σπινθήρα.

Ο τρόπος ανάφλεξης της βενζίνης είναι αυτός που βασικά διαφοροποιεί τα παλιά από τα νέα αυτοκίνητα. Η πλατίνα έγινε αισθητήριο που δεν κινείται και άρα δεν έχει φθορές. Ο διανομέας έγινε ηλεκτρονικός με τρανζίστορ ισχύος που επίσης δεν έχει κινητά μέρη και άρα είναι χωρίς φθορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάζω όλα τα σχόλια