Κύκλωμα αντιστροφέα ή inverter |
Τα τριφασικά μοτέρ βραχυκυκλωμένου δρομέα, που είναι η πρώτη επιλογή για πλήθος εφαρμογών, έχουν την ταχύτητά τους άμεσα εξαρτώμενη από την συχνότητα του ρεύματος τροφοδοσίας τους.
Στην χώρα μας, όπως και παντού στην γη, η συχνότητα είναι καθορισμένη και σταθερή από τον πάροχο και δεν μπορεί να επιλεχθεί (σε εμάς η Δ.Ε.Η. στα 50 Hz).
Ο μόνος ικανοποιητικός τρόπος για να ελέγξουμε τις στροφές είναι μέσω αντιστροφέα ή inverter.
Ο αντιστροφές, όπως λέει και το όνομά του, "αντιστρέφει" (invert) την τάση, από συνεχή στην είσοδο του, εσωτερικά βέβαια γιατί η πραγμστική είσοδος που βλέπουμε εμείς είναι ac και την κάνει εναλλασσόμενη ελεγχόμενης ενεργούς τιμής και συχνότητας στην έξοδό του.
Η τεχνική της δημιουργίας εναλλασσόμενης τάσης από συνεχή, που συνήθως επιλέγεται από τους κατασκευαστές των inverters, είναι η P.W.M. (Pulse Width Modulation)
Την συνεχή τάση που χρειάζονται, την φτιάχνουν, εσωτερικά, από την εναλλασσόμενη παροχή τους με μονοφασική ή τριφασική γέφυρα ανόρθωσης.
Schneider μονοφασικό inverter |
Ως διακοπτικά στοιχεία, Τ1 έως Τ6, χρησιμοποιούνται γρήγορης απόκρισης τρανζίστορ ισχύος. Οι δίοδοι D1 έως D6, που είναι δίοδοι ελευθέρας ροής είναι και αυτοί γρήγορης απόκρισης και είναι για την προστασία των τρανζίστορ.
Υπάρχουν στην αγορά μονοφασικά inverter που είναι για μικρά τριφασικά μοτέρ, και τα τριφασικά inverter που προορίζονται για μεγαλύτερα μοτέρ.
Ο χαρακτηρισμός μονοφασικό ή τριφασικό, φανερώνει την τροφοδοσία τους, αν δηλαδή έχουν ως είσοδο μονοφασική τάση 230 volts για την Ελλάδα, ή τριφασική 400 volts . Επίσης προσδιορίζουν και την μέγιστη ενεργό τιμή της τάση εξόδου που μπορούν να δώσουν, δηλαδή 230 volts για τα μονοφασικά και 400 volts για τα τριφασικά.
Οι παράμετροι λειτουργίας των inverter ποικίλουν ανάλογα με την φίρμα, το μέγεθος της ισχύς τους και τις δυνατότητες τους και "περνιούνται" στην μνήμη τους είτε από το πάνελ τους με την οθόνη που έχουν, είτε σε αρκετά μοντέλα, μέσω Η/Υ. Τελευταία η παραμετροποίηση γίνεται και από κινητό τηλέφωνο μέσω bluetooth.
Το στοιχεία του inverter σε ταμπελάκι στα πλάγια του. |
Η κύρια προστασία του κινητήρα, που συνδέεται με inverter, είναι μέσω παραμέτρου που ρυθμίζεται στην ίδια τιμή που ρυθμίζεται και το κοινό θερμικό ή θερμομαγνητικό και συνήθως είναι (το μέγιστο) στην ονομαστική τιμή της έντασης του μοτέρ.
Στην οθόνη έχουμε επιλογή να εμφανίσουμε σε πραγματικό χρόνο διάφορες μετρούμενες τιμές όπως η τάση εισόδου, εξόδου, η DC τάση μετά την ανόρθωση και το ρεύμα που τραβάει το φορτίο.
Κάτω από το καπάκι του inverter |
Λόγω του τρόπου δημιουργίας της εναλλασσόμενης τάσης, με κερματισμό της συνεχούς με ηλεκτρονικούς διακόπτες σε μεγάλες συχνότητες (περίπου 5 με 20 KHz, επιλεγόμενη μέσω παραμέτρου) υπάρχουν και οι αναπόφευκτες ανεπιθύμητες αρμονικές, όπως λέγονται οι συχνότητες που είναι πολλαπλάσιες της συχνότητας κερματισμού.
Στα μοτέρ που ελέγχονται από inverter υπάρχει το μειονέκτημα της άσκοπης "κυκλοφορίας" αυτών των αρμονικών ρευμάτων που δημιουργούν ανεπιθύμητη θερμότητα στους αγωγούς και μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις η σπατάλη ενέργειας να είναι μετρήσιμη και σχετικά μεγάλη π.χ. στις μεγάλες βιομηχανίες με μεγάλα μήκη αγωγών.
Το καλώδιο από τον αντιστροφέα έως το μοτέρ πρέπει να έχει αγώγιμο γειωμένο μανδύα, να είναι δηλαδή μπλενταζέ, όπως λέγεται, γιατί οι συχνότητες των αρμονικών είναι τέτοιες που μεταδίδονται ως ηλεκτρομαγνητικός παλμός κάνοντας "παράσιτα" στα διπλανά κυκλώματα και βέβαια δεν είναι καλά για τον άνθρωπο.
Τριφασικό inverter μάρκας yaskawa (της OMRON) |
Αν δουλεύουν συνέχεια σε χαμηλές στροφές πρέπει να μπει ξεχωριστός ανεμιστήρας ψύξης. Υπάρχουν ειδικά κατασκευασμένα μοτέρ με μεγαλύτερες επιφάνειες απαγωγής θερμότητας (τα πτερύγια του μοτέρ) ειδικά για να οδηγούνται από inverter.
Αχρηστευμένο inverter από σκασμένο πυκνωτή |
Τα κλιματιστικά με inverter ελέγχουν τις στροφές του μοτέρ του κομπρεσέρ του φρέοντος σύμφωνα με την ρύθμιση της θερμοκρασίας και όχι με τις μέγιστες στροφές του μοτέρ, όπως θα γινόταν αν δεν είχαν το inverter, επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερο αποτέλεσμα και κάποια οικονομία.
Τα μικρά inverter που χρησιμοποιούνται συνδέοντας τα στην θέση του αναπτήρα του αυτοκινήτου για να "βγάλουν" παροχή πρίζας σούκο έχουν σταθερή 50Hz και όχι μεταβλητή συχνότητα, ενώ τα φθηνά μοντέλα "βγάζουν" τετραγωνικό παλμό, πολύ μακριά από τον ημιτονικό της ΔΕΗ.
Συνηθως για να μερτησουμε αν "ζοριζεται" ενας ηλεκτροκινητηρας μετραμε την ενταση που απορροφα απο το δικτυο για να δουμε αν πλησιαζει την τιμη του ονομστικου ρευματος που αντεχουν τα τυλιγματα του κινητηρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε περιπτωση που ο κινητηρας οδηγειται απο inverter και δουλευει σε διαφορες συχνοτητες αυξομειωνοντας τις στροφες του ,πως μετραμε την ενταση και ποια πρεπει να ειναι ωστε να βγαλουμε συμπερασμα αν ζοριζεται ο κινητηρας (πχ γιατι μεγαλωσε το φορτιο που τραβαει)?
Όλα τα inverter έχουν οθόνη, μόνιμη ή πρόσθετη, που εκτός από πέρασμα παραμέτρων χρησιμεύει, μεταξύ των άλλων, και στην ένδειξη των αμπέρ που τραβάει το μοτέρ.
ΔιαγραφήΜόνο από αυτή την ένδειξη βγαίνει σωστό συμπέρασμα για το αν το μοτέρ ζορίζεται.
Γεια σου Δημητρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη η ενδειξη δεν ανταποκρινεται και στην μετρηση που γινεται με την αμπεροτσιμπιδα στην εξοδο του inverter για να δεις ποσα αμπερ τραβαει το μοτερ απο το inverter αλλα ουτε και στην εισοδο για να δεις ποσα αμπερ τραβαει το μοτερ μεσω του inverter απο το δικτυο.
Επισης υπαρχουν τεραστιες διαφορες μεταξυ αμπεροτσιμπιδας και οθονης inverter στις χαμηλες συχνοτητες του inverter οι οποιες τεινουν να εξισωθουν καθως ανεβαινει η συχνοτητα εξοδου του inverter προς τα 50 Hz.
Επισης αν γνωριζει καποιος site σχετικο με το παραπανω θεμα παρακαλω να το γνωστοποιησει για να αποφυγω ψαξιμο
Thanks
Σωστά τα γράφεις. Η ενεργός τιμή της έντασης κυματομορφής διαφορετικής από την ημητονική δεν μετριέται με αμπερόμετρο η τσιμπίδα. Αυτά είναι φτιαγμένα για τα 50Hz
ΔιαγραφήΔεν ξέρω κάποια ιστοσελίδα που να γράφει σχετικά.
καλησπερα και απο μενα και πολυ μεγαλο μπραβο για την ωρεα δουλεια που κανεις θελω να κανω μια ερωτηση και εγω.μετα την εξοδο του inverter ασφαλιζεις και τον κινητηρα η προστατευεται απο το inverter?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι καλό να συνδεθεί μετά το inverter κανένα στοιχείο προστασίας στο κύκλωμα ισχύος, όπως ένα θερμομαγνητικό, γιατί αυτά είναι σχεδιασμένα για "καθαρά" 50 Hz χωρίς αρμονικές που θα τα "μπερδέψουν".
ΔιαγραφήΗ προστασία γίνεται μέσω παραμέτρου του inverter που είναι ίδια με την ρύθμιση του κλασικού θερμικού, στα ίδια αμπέρ.
Δημητρη καλησπερα!Ηθελα να ρωτησω αυτο το dc στην εισοδο απο που ερχεται?δεν γνωριζω για ποιο λογο χρειαζεται dc το ιnverter.Δεν γινεται στην παροχη να εχει εναλλασομενο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ dc είναι εσωτερικά.
ΔιαγραφήΔεν είναι παροχή σε αυτό που λέμε inverter
Την dc την φτιάχνει από την ac πραγματική παροχή του.
Χωρίς την dc δεν μπορεί να υπάρξει μεταβλητή συχνότητα στην έξοδο.
Καλησπερα και τα συγχαρητηρια μου για το blog σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω καποιες αποριες σχετικα με τις αρμονικες του αντιστροφεα.
Αρχικα, οι αρμονικες(ρευματος-τασης) που δημιουργουνται περιοριζονται μεσω του αντιστροφεα, δηλαδη διαθετει φιλτρα?
Και εφοσον γινεται αυτο μπορει να χρησιμοποιηθει γενικα σε ενα συστημα για αντισταθμιση του συντελεστη ισχυος?
ή ειναι απαραιτητος πινακας αντισταθμισης(συντονισμενα-αποσυντονισμενα φιλτρα) ή μεσω ενεργων φιλτρων?
Ανάλογα με την ποιότητα του inverter υπάρχει και η ύπαρξη φίλτρου των αρμονικών.
ΔιαγραφήΤα φθηνά δεν έχουν φίλτρα.
Τα inverter δεν είναι φτιαγμένα για να κάνουν αντιστάθμιση ισχύος.
Υπάρχουν κυκλώματα με ηλεκτρονικά ισχύος ( σαν τα υλικά που υπάρχουν στα inverter) που κάνουν αντιστάθμιση ισχύος αλλά δεν είναι ευρέως διαδεδομένα ενώ είναι ακριβά για μια δουλειά που μπορείς να κάνεις με άλλο τρόπο.
Στην εξοικονόμηση ισχύος, για περιορισμό των αρμονικών, χρησιμοποιούν φίλτρα.
Συνεπως τα inverter δεν χρησιμοποιουνται για αντισταθμιση και ως επι το πλειστον η αντισταθμιση γινεται με πινακες αντισταθμισης(πυκνωτων).
ΔιαγραφήΣωστά.
ΔιαγραφήΣευχαριστω για τις διευκρινισεις.
ΔιαγραφήΚαλημέρα και από μένα, ευχαριστώ, κάνεις καταπληκτική δουλειά και πάλι συγχαρητήρια, θα ήθελα και εγώ να κάνω μια ερώτηση (έχω ξανά στείλει μήνυμα μα έκανα λάθος και δεν έφυγε) έχω δύο inverter rexroth ένα τριφασικο και ένα μονοφασικο, και δύο αντίστοιχους κινητήρες και θελω να περνούν μαζί την εντολή έναρξης, κάποια ιδέα 💡 ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτιάχνεις κύκλωμα με ρελεδάκι σε οποιαδήποτε τάση σε βολεύει, το οποίο θα οπλιζει με start stop ή διακόπτη 0-1.
ΔιαγραφήΤο ρελεδάκι θα έχει τουλάχιστον δύο ελεύθερες ανοιχτές επαφές, η μία θα πάει για εκκίνηση στο ένα inverter και η άλλη στο άλλο.
Καλησπέρα ακριβός αυτό είναι το πρόβλημα , στο βιβλίο οδηγιών αναφέρει πως δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε rele και αν γίνει αυτό θέλει 15min διάλειμμα κάθε φορά . το inverter έχει και άλλες βοηθητικές επαφές που θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ αλλά δεν ξέρω πως (με τα αγγλικά έχω θεμα)
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει καμία περίπτωση να θέλει 15 λεπτά ανάμεσα σε δυο ενεργοποιήσεις το inverter.
ΔιαγραφήΤα 15 λεπτά που πρέπει κανείς να περιμένει είναι για λόγους ασφαλείας.
ΑΝ χρειαστεί να επέμβει κάποιος στα εσωτερικά κυκλώματά του για να προλάβουν να ξεφορτωνόσουν οι πυκνωτές του.
Καλησπερα κ συγχαρητηρια για το blog, ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει τριφασικο η μονοφασικο μοτερ που να συνδεεται με inverter ωστε να μπορω να το λειτουργω σε χαμηλες στροφες και ποιο ειναι το κατωτατο οριο στροφων για 1 kw μοτερ? Ευχαριστω πολυ
ΔιαγραφήΜόνο τριφασικό μοτέρ μπορείς να συνδέσεις σε inverter.
ΔιαγραφήΓια να δουλέψει καλά στις χαμιλες στροφές θέλει έξτρα ανεμιστήρα που να ψύχει το μοτέρ.
Η συχνότητα λειτουργίας του, η ταχύτητα του δηλαδή, μπορεί να είναι οποιαδήποτε
Βέβαια στις πολύ χαμηλές στροφές η ροπή θα είναι μικρή
το μοντέλο είναι rexroth 3600 , έχεις κάποια πρότασης , η να μου πεις που θα μπορούσα να απευθυνθώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ρελεδάκι πρέπει να ελέγχει την digital input 1 του ενός και του άλλου inverter.
ΔιαγραφήΧρειάζεται κύκλωμα για έλεγχο της ταχύτητας (αν θέλεις να ελέγχεται από εξωτερικό ποτενσιόμετρο ) και ρύθμιση πολλών παραμέτρων.
Απευθύνσου εκεί που αγόρασες τα inverter.
ΔιαγραφήΉ κάπου που τα πουλάνε.
Ευχαριστώ να σε καλά
ΔιαγραφήΚαι πάλι ευχαριστώ τελικά το ένα δίνει εντολή στο άλλο από τις βοηθητικές επαφές
Διαγραφήκαλησπερα. θελω να κανω μια ερώτηση που μπορει να φανει ανόητη.
ΑπάντησηΔιαγραφήθελω να συνδεσω ενα τορνο τριφασικο με ισχύς μοτερ 10kw. επηδει δεν θελω να μπλεκω με συνδεσεις στην δεη. μπορω να βαλω ενα τετοιο inberter που λέτε στην μονοφασικη παροχη του σπιτιου και και να δουλεψω τον τορνο??? ευχαριστω εκ τον προτερων.
1. Δεν υπάρχει μονοφασικό inverter για τόσο μεγάλη ισχύ.
Διαγραφή2. Τα 10 Kw σε μοτέρ σημαίνουν περίπου 10000/550=18 Α ανά φάση στο τριφασικό, αν υπήρχε μονοφασικό inverter θα έπρεπε να είχε είσοδο τουλάχιστον 10000/184= 54 Α. Έχεις μονοφασική παροχή τόσο μεγάλη;
οχι ειναι 35A. αρα δεν γλιτωνω τα 1000 ευρω για συνδεση στο τριφασικο, και την γκρινια των γονιων μου. σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση.
Διαγραφήκαλησπέρα. έχω τρία μοτέρ και η ρύθμιση στροφών γίνεται από ένα ινβέρτερ. τα μοτέρ αυτά κινούν την αλυσίδα της γραμμής παραγωγής. κάποιες φορές βλέπεις την γραμμή(αλυσίδα) να φρενάρει. το ινβέρτερ αλλάχτηκε αλλά το πρόβλημα παραμένει. κάποια ιδέα?ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα τα μοτέρ κινούν την ίδια αλυσίδα με το ίδιο inverter;
ΔιαγραφήΤα αμπέρ στην οθόνη του inverter πόσα είναι;
Το κάθε μοτέρ πόσα αμπέρ ονομαστικό ρεύμα τραβάνε;
Την ώρα του προβλήματος η οθόνη δείχνει τα ίδια αμπέρ;
Ο έλεγχος ταχύτητας πως γίνεται;
Υπάρχουν μειωτηρες στα μοτέρ; Με το χέρι γυρίζουν ελεύθερα;
όλα τα μοτέρ κινούν την ίδια αλυσίδα με το ίδιο ινβέρτερ.
Διαγραφήτα μοτέρ είναι 2,2kw και τα αμπέρ είναι γύρω στα 5.
την ώρα του προβλήματος δεν έχω μπορέσει να δω τη γράφει η οθόνη γιατί οι εργάτες πατούν αμέσως emergency stop.
σε όλα τα μοτέρ υπάρχει και μειωτήρας.
Το ταμπελάκι του μοτέρ πόσα ακριβώς αμπέρ γράφει;
ΔιαγραφήΑν το κάθε μοτέρ είναι 2,2kw και τραβάει 5Α σημαίνει ότι ζορίζεται. Με συνημιτονο 0,8 έχουμε 2200/3*230*0,8=3,98Α
Κοίτα στο inverter πόσα αμπέρ τραβάνε όλα μαζί, είναι κοντά στα 15; Είναι πολλά για 2,2 kw.
Κάποιο από τα τρία πρέπει να ζεσταίνεται περισσότερο και να έχει πρόβλημα ή και τα τρία μαζί κάνουν δουλειά παραπάνω από τον σχεδιασμό τους.
Είναι σωστές οι παράμετροι και η ισχύς του inverter;
Παλιά δούλευε σωστά;
ποιους παραμέτρους πρέπει να κοιτάξω?
ΔιαγραφήΌλες τις παραμέτρους.
ΔιαγραφήΌταν άλλαξες το inverter δεν αντέγραψες τις παραμέτρους; ή ήρθε έτοιμο από την εταιρία της μηχανής; Τι μάρκα είναι;
Αποτελεί μέρος μηχανής το inverter;
Ελέγχεται με plc;
Μπορεί να έχει εκατοντάδες παραμέτρους όπως μέγιστο ρεύμα εξόδου και ρεύμα θερμικού. Αν δεν είναι σωστά δεν θα δουλεύει καλά.
Καλησπέρα και από εμένα...έχω ένα ινβερτερ 24/800 και θέλω να συνδεσω ένα ψυγείο 120 watt αλλά ή τιμές εκκίνησης του ρίχνουν το ασφαλιστικό του ινβερτερ γιατί το ψυγείο είναι απλό και όχι ινβερτερ...πως μπορώ να αποφυγω την εκκίνηση του κινητήρα έτσι ώστε να μην ρίχνει το ασφαλιστικό???υπάρχει περίπτωση να βοηθαγε κανένας πυκνωτής εκκίνησης??
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορείς.
ΔιαγραφήΟ πυκνωτής εκκίνησης είναι όρος για συγκεκριμένα μοτέρ όχι για οποιαδήποτε μοτέρ.
Όμως είναι περίεργο ένα inverter 650-700 watts να μην εκκινεί ένα κινητήρα 120 watts
Η μπαταρία είναι αρκετά μεγάλη;
Το ψυγείο σε πρίζα ΔΕΗ δουλεύει κανονικά;
Ναι το ψυγείο λειτουργεί κανονικά.με τον ηλεκτρολόγο μηχανολογο που μιλησα σήμερα μου είπε ότι θα με κάλυπτε σίγουρα το 1200 αρι για το 800 αρι μου είπε ότι δεν είναι σίγουρος ότι με καλύπτει μου είπε ότι είναι ορικο γιατί δεν ξέρει το demaraz του ψυγειου.που σημαίνει ότι στην εκκίνηση του μπορεί να τραβάει 7 φορές τα 120 watt άρα δεν με καλύπτει το 800αρι..και επίσης το 800 είναι va που δεν σημαίνει ότι είναι και περίπου 800 watt..μάλλον είναι γύρω στα 500 watt..οι μπαταρίες μου αποθηκεύουν 2000ah αν θυμαμε καλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις κάτι με αυτό το inverter.
Διαγραφήεχω υποβρυχια αντλια με μοτερ 20ΗΡ καταναλωνει 32 αμπερ θελω να μειωσω τα αμπερ λογικα θα μειωθουν και οι στροφες μπορει να γινη με inverter η χρειαζεται κατι άλλο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα αμπέρ γιατί θέλεις να τα μειώσεις;
ΔιαγραφήΑν ο λόγος είναι ότι η γραμμή είναι οριακή και ρίχνει ασφάλεια καλύτερα να βάλεις πυκνωτές αντιστάθμησης όσο πιο κοντά στην αντλία γίνεται.
Αν η αντλία είναι υπερδιάστασιολογημένη και θα μπορούσε να κάνει την ίδια δουλειά αντλία μικρότερης ισχύος, τότε δοκίμασε να συνδέσεις τα τυλίγματα σε αστέρα μόνιμα . (αν γίνεται).
Με inverter μπορείς να μειώσεις την ισχύ (τα αμπέρ) και χωρίς να μειώσεις απαραίτητα την συχνότητα εξόδου μειώνοντας όμως και την ροπή
ευχαριστω πολύ είμαι οριακα και τωρα εχω θεμα με ΔΕΗ εχω παροχη 1 πρεπει να αλλαξω αντλια
ΔιαγραφήΚαλησπέρα, έχω ένα μηχάνημα με περιστροφή με μοτέρ με ίντερνετ... Από αυτό ρυθμίσω μόνο τις στροφές που θα πάρει... Μπορώ να συνδέσω χρονοδιακοπτη για να σταματάει σε 3 η 5 λεπτά;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς ναι.
ΔιαγραφήΔιαφέρει ο τρόπος υλοποίησης αναλόγως του τωρινού κυκλώματος.
Επισκευαζωνται τα inverter και που???
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι εύκολο να βρεις κάποιον ηλεκτρονικό για επισκευή inverter, όμως όλα μπορούν να επισκευασθούν αν χαλάσουν.
ΔιαγραφήΗ επισκευή μιας τέτοιας βλάβης, όπως και οποιασδήποτε βλάβης, έχει σχέση με το αν αξίζει να επισκευαστή.
Γενικά αν δεν είναι φανερό, οπτικά ή με όργανο, το πρόβλημα, δεν αναλαμβάνουν την επισκευή εκτός κι αν διαθέσεις χρήματα που πιθανόν να είναι περισσότερα από την αξία ενός καινούργιου.
καλησπερα καλη χρονια συγχαρητήρια για το ιστολογιο σας. εχω ενα μονοφασικό τορνακι με μοτερ 750 βατ 220 βολτ. Πηρα ενα vdf inverter 2,2 kw. ομως αυτο εχει μονοφασική είσοδο αλλα εξοδο τριφασικη. πως μπορω να το χρησιμοποιοησω ....πριν το ππεταξω στην αποθηκη ? ευχαριστ ω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΖΙΚΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
Αν χρησιμοποιήσεις 2 φάσεις από την έξοδο του inverter μπορεί και να κάνεις δουλειά.
ΔιαγραφήΣυνήθως τα inverter έχουν έλεγχο για το αν μια φάση δεν έχει φορτίο και επομένως να βγάζει alarm, αλλά αυτό παρακάμπτεται από παράμετρο.
Οι δυο φάσεις εξόδου ενός μονοφασικού inverter είναι το μέγιστο 230 βολτ.
Καλημέρα και μπράβο γιά όλη την πιό πάνω πληροφόρηση περι inverter.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί ένα inverter για την μετατροπή της συχνότητας δηλαδή απο είσοδο 220ac 60hz σε έξοδο 220ac 50hz
Ευχαριστώ
Ναι, δεν βλέπω γιατί να μην γίνεται .
ΔιαγραφήΒέβαια επειδή είναι φτιαγμένα για κινητήρες πρέπει να προσέχουν οι παράμετροι. Επιτάχυνση , επιβράδυνση μπορεί να μην θέλεις.πρεπει να πάει κατευθείαν στην συχνότητα που θέλεις με την μέγιστη τάση
Δημήτρη Ευχαριστώ για την απάντηση αν και θα κάνω πρώτα μερικές δοκιμές.
ΔιαγραφήΜια ερώτηση έχω ακόμη περι της κυματομορφής του συνημητόνου μετά την μετατροπή της συχνότητας μήπως έχεις βάλει παλμογράφω για να την δής
Δεν είναι ημιτομική η έξοδος του inverter. Πλησιάζει όμως σε αυτή τόσο που είναι αποδεκτή
Διαγραφή1,5 hp μονοφασικο μοτερ τοπαει 2.2 kw τριφασικο ινβερτερ μετην συνδεσμολογια 2 φασεων οπωσ περιεγραψεσ παραπανω?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρακτικά όχι.
ΔιαγραφήΔεν θα έχει το σωστό αποτέλεσμα
Καλησπέρα, μπορώ να ελέγχω συμπιεστή 3hp τριφασικό on off με inverter?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βέβαια.
Διαγραφήκαλησπέρα , αλλαγή στην φορά του μοτερ έχουν όλα τα ινβέρτερ ? λειτουργία με χειριστήριο για την φορά δέχονται πχ για ανεβατόρειο πάνω κάτω ? για μοτέρ 3φ ενός ίππου τι ινβέρτερ χρειαζόμαστε ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ότι ξέρω όλα τα μοντέλα inverter υποστηρίζουν αυτή την λειτουργία και βέβαια μπορεί να είναι ελεγχόμενο από χειριστήριο .
ΔιαγραφήΓια ένα ίππο θέλεις inverter ενός ίππου, είτε μονοφασικο είτε τριφασικό
Καλησπέρα.inverter τοποθετηθηκε σε καινουριο μοτερ κ καηκε μετα απο τρεις μερες λειτουργίας.Αντικατασταθηκε με καινουριο κ καηκε μετα απο μιση ωρα.Τοποθετηθηκε ρελε με θερμομαγνητικο στο μοτερ κ ολα καλα.Γτ καηκαν τα inverter?Παει καπου το μυαλο σου?Μοτερ 17Α.Ιnverter 11kw.Η ιδια εφαρμογη εχει ξαναγινει χωρις προβληματα με ιδιες ρυθμισεις στο inverter.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔισκολα μπορεί κάποιος να εξηγήσει γιατί κάηκαν τα inverter.
ΔιαγραφήΑν η ποιότητα τους θεωρηθεί καλή, οι συνθήκες λειτουργίας σωστές τότε σαν πιθανό βλέπω βραχυκύκλωμα μετά την έξοδο του, μάλλον στιγμιαίο.
Πώς ρυθμίζεται ένα ινβερτερ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνάλογα το μοντέλο και τον κατασκευαστή.
ΔιαγραφήΣυνήθως έχουν οθόνη με πλήκτρα στα οποία περνάμε τις παραμέτρους .
Σε μεγάλα μοντέλα συνήθως υπάρχει και η επιλογή μέσω usb από υπολογιστή ή και Bluetooth , ή δικτύου
Για να συνδέσω δυο ή περισσότερους ινβερτερς φωτοβαλταϊκών με διαφορετικό wattagge ας πουμε 600 W και 1500W κλπ, στο ιδιο μονοφασικο φορτίο, τι κυκλωμα φιλτρων ή χρονισμό των ημιτονοειδων τασεων πρέπει να χρησιμοποιήσω?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωρίζω.
ΔιαγραφήΠροφανώς είναι θέμα κατασκευαστή .
Αυτός θα έχει τα στοιχεία για το αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο και πως
Ευχαριστώ Καλές Γιορτές!
ΔιαγραφήΤριφασικό μοτέρ με ινβερτερ μπορεί να λειτουργήσει σε μονοφασικό οικιακό ρεύμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν το μοτέρ δέχεται σύνδεση στα 230 βολτ ναι.
ΔιαγραφήΣυνήθως είναι η σύνδεση τριγώνου.
Και βέβαια το ινβερτερ να είναι μονοφασικό
Ευχαριστώ πολυ. Μια ακόμη συμπληρωματική ερώτηση.. Το μοτέρ μπορώ να συνδέσω απευθείας στην πρίζα ή μονο με το μοτέρ? Αν το συνδέσω απευθείας τι επιπτώσεις θα έχω;
ΔιαγραφήΤο ινβερτερ στην πρίζα αν το ρεύμα που τραβάει είναι μικρότερο από την ασφάλεια της παροχής
ΔιαγραφήΤο τριφασικό μοτέρ ποτέ σε μονοφασικη πρίζα
Γεια σας, θέλω να ελέγξω ένα μοτέρ για εξαερισμό με στοιχεία
ΑπάντησηΔιαγραφή230Δ 50hZ 1420min-1 2,2kW 8,34A 0,81cos
400Y 50hZ 1420min-1 2,2kW 4,79A 0,81cos.
Μου έχουν δώσει για τον έλεγχο των στροφών inverter mitsubishi d700-sc και έχω τραβήξει γραμμή 5x2,5mm2 (ο ουδέτερος κενός).
Θέλω να ρωτήσω:
1- η σύνδεση θα γίνει σε αστέρα;
2- Λέω να το ασφαλίσω με ασφάλεια 3x10A χαρακτηριστικής K και να βάλω πρίν το inverter και θερμομαγνητικό ρυθμισμένο στα 5A, είναι ok;
3- το inveter θα μπεί μέσα στον πίνακα που έχουν γίνει 2 οπές με φίλτρα για ανεμιστηράκια χρειάζεται να τοποθέτηθούν τα ανεμιστηράκια; πως θα πρέπει να ελέγχονται;
1. Ανάλογα τι λέει το ταμπελάκι του ινβερτερ. Αν η είσοδος του είναι μια φάση στα 230 βολτ τότε θα συνδέσεις το μοτέρ σε τρίγωνο. Αν η είσοδος του ινβερτερ είναι τριφασική 400 βολτ τότε το μοτέρ θα συνδεθεί σε Αστέρα.
Διαγραφή2 δεν είναι άπαρετητο το θερμομαγνητικο μετά το ινβερτερ και πριν το μοτέρ . Δεν θα δουλέψει κανονικά γιατί υπάρχουν και οι αρμονικές που «διαστρευλονουν» την λειτουργεια του. Ασφάλεια θα βάλεις πριν το ινβερτερ ανάλογα το ρεύμα που τραβάει
3. Το ινβερτερ έχει ανεμιστηρακι δεν χρειάζεται απαραίτητα και άλλος ανεμιστήρας. Κακό βέβαια δεν του κανείς αν βάλεις . Συνήθως το βάζουνε να δουλεύει συνέχεια .
Ευχαριστώ, για την απάντηση.
Διαγραφή1- Η είσοδος είναι τριφασική
2- Για πριν το inverter έλεγα να μπεί το θερμομαγνητικό (απο ότι καταλαβαίνω δεν χρειάζεται, γιατί κάπου διάβασα οτι μπορείς να ρυθμίσεις το inverter να κάνει κ αυτή τη δουλειά)
Καλημερα Δημητρη, οδηγω ενα μοτερ 1hp με inverter teco 510s επειδη η εφαρμογη ποθ δουλευει {shredder} ειναι ετσι που τρωει καποια ζορια το μοτερ οχι πολυ συχνα περνω μηνημα στο inverter overload protection. Τα ampere που φτανει πριν το protection simfona me tin othoni einai kai 16 an thimamai kala. milame gia monofasiki paroxi kai eksodo 230volt trifasiko revma. Den exw provlima na pernw overload protection alla moy fenetai ftanei na travaei poli revma prin to stamatisei to moter.Poia einai i swsti rithmisi na valaw sto max ampere gia na min kaei to moter.eyxaristw
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ρύθμιση παραμέτρου του θερμικού στο ινβερτερ θα βάλεις την ονομαστική τιμή των αμπέρ του μοτέρ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλάχιστα μεγαλύτερη τιμή δεν θα αλλάξει τίποτα.
Αν συνεχίζει να βγάζει μήνυμα σημαίνει ότι χρειάζεσαι μεγαλύτερης ισχύος μοτέρ και ίσως ινβερτερ.
wraia dimitri, exei toses polles rithmiseis to inverter poy xanese.Eimai ok gia tin efarmogi kai as vgazei overload giati an paw se megalitero tha tin plirwsoun ta granazia tou shredder. to moter einai koubomeno panw se meiwtira 1:80 opote i ropi einai arketa ipsili, twra vrika kai mia ritmhisi apo tis apires pou exei to inverter gia afkisi ropis stis xamiles sixnotites, den to doulevw katw apo 15 herz.
Διαγραφή02- 15 Low Frequency Torque Gain
ΔιαγραφήRange 【0~100】%
Inverter of dead zone (IGBT on short) will lower the torque of output in the system, leading to
lower motor efficiency. Setting 02-15 can not only reduce this situation but also increase torque of
output in low frequency. Default setting is 50, means 50% voltage compensation. 100% of 02-15
according to output voltage that is less affected by dead zone
an k gnwrizw kala agglika kapou to xanw logw elipsis gnwsewn ilektrologias mia voitheia ti akrivws leei edw to manual dimitri.
όσο μεγαλύτερο το νούμερο της παραμέτρου τόσο μεγαλύτερη τάση και ρεύμα θα δίνει στις χαμηλές στροφές στο μοτέρ.
ΔιαγραφήΑυτό σημαίνει ότι θα ζεσταίνεται περισσότερο.
IGBT είναι τα τρανζίστορ που δίνουν το ρεύμα, σου λέει αν κάποιο έχει χαλάσει καλύτερα να μεγαλώσεις την παράμετρο αυτή για να ισορροπήσει την απώλεια .
polla efxaristw dimitri..to evala sto 100% kai zestenetai ligaki elpizw na min exw thema outws i allws doulevei oute misi wra tin mera, ti akrivws ginetai kai veltiwnei tin ropi? texnikis fisews erwtisi. Episis stis parametrous tou inverter trexw to moter se slv mode iparxei kai to vfd mode poio einai kalitero?
Διαγραφήv/f mode oxi vfd
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο mode λειτουργίας.
ΔιαγραφήΕίναι ανάλογα την δουλειά που θέλεις να κανείς .
Αν το φορτίο είναι ακανόνιστο, όχι σταθερό στην διάρκεια του χρόνου καλύτερη λειτουργεια είναι σε Slv mode. Όταν το φορτίο είναι ομαλό, πχ αντλία, ανεμιστήρας, καλύτερη είναι η λειτουργία σε v/f mode.
eyxaristw poli dimitri. To gnwrizeis to sigekrimeno montelo? teco 510s inverter?
ΔιαγραφήΤο έχω ακουστά
ΔιαγραφήΔεν το έχω δουλέψει
Γεια χαρα. Εχω ενα μονοφασικο μοτερ 550w. Μπορω με ινβερτερ ή κατι αλλο (dimer) να μεταβαλω τις στροφες και να εχω και αντιστροφη περιστροφη του μοτερ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε inverter δεν μπορείς πρακτικά να ελέγξεις την ταχύτητα μονοφασικού μοτέρ.
ΔιαγραφήΜε ελεγκτή τάσης όπως το ντιμερ , ελέγχονται οι στροφες αλλά χάνεις σε ροπή όσο μικρύνουν οι στροφες
Πρακτικά αν το φορτίο είναι αντλία ή ανεμιστήρας μπορείς να τις ελέγξεις ικανοποιητικά
Ευχαριστω. Το φορτιο ειναι ξυλοτορνος, και αυτο που θελω ειναι να ριξω λιγο τις στροφες του κινητηρα 10 με 20%. Θα δοκιμασω με dimer.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπέρα και συγχαρητήρια για τις πληροφορίες! έχω ενα πρόβλημα και χρειάζομαι τη βοήθεια σου. Αγόρασα απο Κίνα ενα VFD 4kW για να οδηγήσω ένα 2.2kW κομπρεσέρ (BOGE K3
ΑπάντησηΔιαγραφή- http://www.ohmcompressors.com.au/pdf/Boge-Piston-K3-to-K%208.pdf) σε κατάστημα που δυστυχώς δεν υπάρχει τριφασικό ρεύμα. Το κομπρεσέρ με τριφασικό ρεύμα γεμίζει το δοχείο μέχρι τα 10bar που έχουμε βάλει ως όριο. Με το inverter στα 4bar πέφτουν οι στροφές και τελικά σταματάει να περιστρέφεται ο κινητήρας ενώ είδα πως τραβάει έως 20Α. Μπορώ να κάνω κάποιες ρυθμίσεις στο Torque για να μην έχω αυτό το πρόβλημα; Το VFD αγοράστηκε από εδώ και έχει καλές κριτικές https://www.banggood.com/4KW-220V-20A-Single-Phase-Input-3-Phase-Output-PWM-Frequency-Converter-Drive-Inverter-5HP-VFD-VSD-p-1286175.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά!
Μονοφασικο inverter σε συσκευή που δούλευε στα 400 βολτ έβαλες δηλαδή.
ΔιαγραφήΣε αυτή την περίπτωση πρέπει το τριφασικό μοτέρ να συνδεθεί συνήθως σε τρίγωνο αν δέχεται στο τρίγωνο 230 βολτ . Αν δεν έκανες καμία αλλαγή στην σύνδεση το μοτέρ θα έχει μειωμένη ροπή .
Στο ινβερτερ πρέπει να δηλώσεις το ονομαστικό ρεύμα του μοτέρ στην σύνδεση που γράφει ότι δέχεται τα 230 βολτ
Επειδή το μοτέρ το δουλεύεις στην ονομαστική του συχνότητα δεν υπάρχει λόγος να πειράξεις παραμέτρους για αύξηση της ροπής στις χαμηλές στροφες
ευχαριστώ για την απάντηση! Το inverter υποτίθεται παίρνει μια φάση και τις κάνει 3.. είναι λάθος επιλογή; πως μπορώ να δω αν συνδέεται σε τρίγωνο; όσον αφορά το Inverter δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς περί ονομαστικού ρεύματος. συγνώμη για το βομβαρδισμό ερωτήσεων.
ΔιαγραφήΔεν είναι λάθος επιλογή το μονοφασικο ινβερτερ για τριφασικό μοτέρ, ο είναι κάτι συνηθισμένο.
ΔιαγραφήΤο ταμπέλακι του μοτέρ δείχνει τους τρόπους σύνδεσης του
Ονομαστικό είναι το ρεύμα που γράφει επίσης στο ταμπέλακι του αν ξεπεραστεί καίγεται
σε ευχαριστώ και πάλι. δυστυχώς το μοτερ είναι ήδη σε delta connection ρυθμισμένο. Είναι το H-Plus DOR 101L-4A-157 και άνοιξα το κουτί διασύνδεσης και έχει συνδεμένα V2-W1, U2-V1, W2-U1. Επίσης το ταμπελα΄κι του αναφέρει 400/690V και στην κάτω γραμμή 460Δ. Τα αμπέρ είναι Μαξ 5.04 ή 4.83 στην παρούσα σύνδεση. Μάλλον την πατήσαμε με το inverter εκτός αν θέλει ρύθμιση στο torque.. Δυστυχώς το manual του αναφέρει να γυρίσουμε σε 230V DELTA ενώ από οτι κατάλαβα είμαστε σε 400V DELTA ηδη... Λες να προσπαθήσω με μια φάση και πυκνωτή;;
ΔιαγραφήΜην προσπαθήσεις καν δεν θα δουλέψει
ΔιαγραφήΊσως ένα νέο μοτέρρ με ίδια ισχύ και στροφές στα 230 βολτ ναι είναι η πιο οικονομικη λύση
ΧΡΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑΝ ΣΧΕΔΙΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗΝ ΜΙΧΑΝΗΝ
ΔιαγραφήΓίνε πιο συγκεκριμένος
ΔιαγραφήΤι ακριβώς ζητάς;
Δημήτρη δεν σε ενημέρωσα.. έκανα περιέλιξη σε 230VΔ και διάβασα/είδα βίντεο για τον inverter και το προγραμμάτισα κι αυτό κι όλα καλά. Σε ευχαριστώ πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρη γειά σου ,θέλω μια βοήθεια στο πώς να εκκινήσω ένα κομπρεσέρ κλιματιστικού ,το μοτέρ είναι ωμικά εντάξει αλλά δεν ξέρω μήπως έχει (κολλήσει)ο κινητήρας ,είναι inverter ακριβό 7ετιας βγάζει σφάλμα κινητήρα και αποτελείται από δύο κάρτες και το πρόβλημα υπάρχει στην κάρτα του μοτερ ( 3X360 dc)μπορώ να το ξεκινήσω με inverter 220/380? H πρέπει να είναι DC INVERTER
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίθανο να βρεις άκρη με τέτοιο ινβερτερ.
ΔιαγραφήΣυνδεσμολογια και έλεγχος δύσκολο να βρεθούν
Ευχαριστω για την γρήγορη απάντηση σου,σκέφτωμαι μήπως με dc inverter μπορέσω να το δουλέψω τουλάχιστον να μαζέψω τα υγρά και βλέπωντας και κάνωντας που λέμε για συνεργασία με την εσωτερική μονάδα.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω για σύστημα φίλτρων ενεργού άνθρακα, μοτέρ 3hp(2,2 Kw) καί έτυχε κ έχω ένα inverter Bosch Rexroth 3600 (1,5kw 400V 3ph AC inverter drive c3 Emc)
Μπορούν νά συνεργαστούν η έχω πρόβλημα?
Δεν είναι καλή ιδέα να βάλεις ένα ρελε ινβερτερ μικρότερης ισχύος από αυτή του μοτέρ
ΔιαγραφήΘα βγάζει αλαρμ.
Γεια. Εξαιρετική δουλειά αυτή που κάνετε. Είμαι ο υπεύθυνος της σελίδας "Ελιγμοί στο μηχανουργείο". Πριν δύο χρόνια εξερράγει το pmdc μοτερ της ατράκτου ενός τόρνου cnc, στο σχολείο.(Εσπασαν οι μαγνήτες από την υπερθέρμανση. Ο ρότορας είναι γερός, δεν βρίσκω μαγνήτες). Από τότε εχω ψάξει πολύ να βρώ μοτέρ, δεν κατάφερα τίποτα. Ο βασικός λόγος, όπως αντιλήφθηκα ήταν ότι το μοτερ δεν είχε ψύξη, δεν φαντάστηκαν (;) οι κατασκευαστές ότι ένας εκπαιδευτκός τόρνος με 500 w μοτερ θα δούλευε συνέχεια και σε χαμηλές στροφές. Η πλακέτα μπορεί να δώσει 8Α στα 180v και το παλιό μοτερ είχε ονομαστική τιμή 4000rpm στα 180v dc. Στην πράξη, με την μηχανική μείωση 1:2 που του γινόταν δούλευε σε μία περιοχή 200-1800rpm (ο τόρνος 100-900) ρυθμιζόμενη από πρόγραμμα. Το μοτερ ήταν matador, σερβομοτερ γράφει πάνω, αλλά δεν εχει μηχανισμό σερβο,ούτε φρενο, ούτε ψύξη. Το ερώτημα είναι 1) υπάρχει κάτι να το αντικαταστήσει σε σύνδεση με την πλακέτα, ή πλέον θα ψάξω για inverter και χειροκίνητη λειτουργία; 2) Στην τελευταία περίπτωση θα πρέπει να ψάξω για ενα μοτερ στις 1450 σαλ και να καταργήσω τον μειωτήρα; Η πρέπει να πάρω 950 σαλ ωστε να μην ζορίζεται το μοτερ δουλεύοντας στις 150 σαλ; 3) Τέλος, σε επρηξα, ειναι κάποια μοτερ πιο κατάλληλα από άλλα όπως ισχυρίζεται η ΑΒΒ για χρήση με inverter. Ευχαριστώ πολύ. Λάμπρος Αντωνάκος
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Δύσκολο να βρεις μοτέρ dc ακριβώς το ίδιο.
ΔιαγραφήΣτο eBay κοιτάξεις; Εκεί αν βρεις το ίδιο μόνο. Αλλιώς στο http://www.chrismotor.gr/ για κάποιο σαν αυτό.
2. Θα διάλεγα ένα dc στις ίδιες στροφες. Υπάρχουν .
3. Ναι για inverter υπάρχουν μοτέρ που απλώς έχουν καλύτερη ψύξη από τα συνηθισμένα. Το σύνηθες είναι να υπάρχει ξεχωριστός ανεμιστήρας ψύξης ππυ δουλεύει συνεχεία
Ευχαριστώ για την απάντηση. Τα πιο πολλά dc έχουν ονομαστικές στροφές 1750 (στα 180v) Θα αντέξει να δουλεύει στις 300 για αρκετή ώρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να μην μπορεί;
ΔιαγραφήΦοβαμαι τις αργές στροφές του ανεμιστήρα. Βέβαια το προηγούμενο δεν είχε ανεμιστήρα. Σε επικοινωνία με προμηθευτές κανεις δεν μου εγγυάται. Οσο για τιμές: 200€ στην Αμερική, 350 στη Γαλλία, 1000 στην Ελλάδα! το ίδιο μοτερ. Ευχαριστώ και πάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και πολλα μπράβο! Ακαδημαϊκά... Ένα τριφασικο μοτέρ που το διαχειρίζεται ενα ινβερτερ με 1φ παροχη και 3φ έξοδο θα έχει την ίδια ισχύ ροπή και στροφές από το να δουλευε με 3φ παροχη? Επί του θέματος :εχω ένα μοτέρ από ένα δραπανο με χαρακτηριστικά Υ380V 2.26A 0.95kw 2700rpm και Δ380 V 1.62A 0.55kw 1410rpm(εχει χτυπηθεί λάθος?) τι θα προτεινες με 1φ παροχη ; πυκνωτή ή ινβερτερ;ααα να προσθεσω ότι υπάρχει μεταγωγικος λογικά για Υ και Δ για μεγαλυτερο ευρος ταχυτήτων! Αν βάλω ινβερτερ (με 1φ παροχη...) θα έχει χρήση ο μεταγωγικος? Ευχαριστώ πολύ
ΑπάντησηΔιαγραφήΊδια ονομαστική ισχύ έχει θα έχει το μοτέρ και ίδιες στροφές είτε από ΔΕΗ είτε από ίνβερτςρ.
ΔιαγραφήΌμως για το μοτέρ που σε ενδιαφέρει δεν ισχύει αυτό.
Ειναι δύο ταχυτήτων και οι δύο στον αστέρα στα 380 βολτ .
Με μονοφασικο ίνβερτερ δεν θα δουλέψει
Γεια σας,θα ηθελα την πολύτιμη βοηθεια σας!Εχω ενα μηχανημα το οποιο δουλευει με τριφασικο ρευμα,400volt,P1 3,00kw,5A,2800/min,αλλα επειδη το χρειαζομαι και σε αλλο μερος στο οποιο δεν εχω εκει τριφασικο σκεφτηκα να αγορασω ενα inverter απο 220volt σε 380 volt 5kw απο το ebay,κοστιζει γυρο στα 200 ευρω,τι γνωμη εχετε εσεις;Αν θελετε σας στελνω και το λινκ αν επιτρέπεται βεβαια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι σίγουρος ότι το ίνβερτερ βγάζει 400 βολτ;
ΔιαγραφήΑν ναι τότε καλά θα κάνεις.
Θυμησου ότι το ρεύμα εισόδου του ινβερτερ πρέπει να υποστηρίζεται από την παροχή
Γεια σας,θα ηθελα την πολύτιμη βοηθεια σας!Εχω ενα μηχανημα το οποιο δουλευει με τριφασικο ρευμα,400volt,P1 3,00kw,5A,2800/min,αλλα επειδη το χρειαζομαι και σε αλλο μερος στο οποιο δεν εχω εκει τριφασικο σκεφτηκα να αγορασω ενα inverter απο 220volt σε 380 volt 5kw απο το ebay,κοστιζει γυρο στα 200 ευρω,τι γνωμη εχετε εσεις;Αν θελετε σας στελνω και το λινκ αν επιτρέπεται βεβαια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ρευμα εισοδου λεει απο 220volt το κανει 380volt,λεω να το παρω να το δοκιμασω.Αυτο το link ειναι..πολλα δεν ξερω απο ηλεκτρικα αλλα ειμαι και λιγο δύσπιστος διοτι πολλα γραφουν για να πουλησουν αλλα στην πράξη δεν ξερω τι γινεται.Σε ευχαριστω πολύ παντως!!!! € 152,74 | VFD Inverter 4KW 5,5 KW 7,5 KW 220V in und 380V out einphasig 220V haushalt elektrische eingang und Echt Drei-phase 380V ausgang
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://a.aliexpress.com/_mOcRGQj
Καλησπέρα μπορώ να συνδέσω ένα inverter 0,75kw μονοφασική είσοδο σε μοτέρ 1,5kw τριφασικό?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι σε τι διάταξη αστέρα ή τρίγωνο?
Ευχαριστώ πολύ.
Όχι
ΔιαγραφήΔεν γίνεται να δουλέψει ένα μοτέρ με ινβερτερ μικρότερης ισχύος.
Το ανάποδο γίνεται, μεγάλο ίνβερτερ με μικρό μοτέρ
Ευχαριστω για την απαντηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν παρω μοτερ 0,75kw τι συνδεση να κανω αστερα η τριγωνο?
Το inverter ειναι hundai n50 input:50hz/60hz 200~230v 1ph
output:0.1-400hz 200~230v 3ph 5.0A
Τρίγωνο
ΔιαγραφήΕκτός κι αν είναι κάποιο μοτέρ που δέχεται 230 βολτ σε σύνδεση αστέρα πχ από Αμερική.
Το ταμπέλακι να γράφει 230 τρίγωνο
Ευχαριστώ και πάλι. Κάτι άσχετο έχω συνδεθεί τυχαία (δεν ξέρω πως) σαν Δημήτρης Σουλης ή Μπαερνακης,μηπως τον ξερεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι
ΔιαγραφήΛογικά στον Η-Υ η ταμπλετ η κινητό που χρησιμοποίησες για τα σχόλια εδώ είχε συνδεθεί ο σουλης πριν και ξέχασε να αποσυνδεθεί .
Καλησπέρα Δημήτρη, Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά με Υγεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία ανάλυση και χρήσιμη!
Βρήκα το site σου μέσω αναζήτησης της φράσης μοτέρ inverter που αναγραφόταν στα χαρακτηριστικά πλυντηρίου. Ποια η διαφορά inverter μοτέρ από το συμβατικό; Ποιο πλυντήριο να προτιμήσω, αυτό με το invrter μοτέρ ή με το απλό;
Σε ευχαριστώ πολύ
Νίκος
Καλή χρόνια
ΔιαγραφήΕίναι θέμα ψύξης.
Το μοτέρ για inverter θέλει καλύτερη ψύξη γιατί δουλεύει και σε χαμηλές στροφές όπου η ροή αέρα για την ψύξη του δεν είναι ικανοποιητική.
Με inverter έχεις και οικονομία και τις στροφές που χρειάζονται πραγματικά
Σε ευχαριστώ. Την ψύξη την πετυχαίνουμε με έξτρα μηχανισμό;
ΔιαγραφήΜε το συμβατικό θα μπορώ να ρυθμίζω τον αριθμό στροφών πχ αντί για τις μέγιστες 1200rpm σε 1000rpm ή για να γίνεται αυτό πρέπει αναγκαστικά να είναι inverter;
Και επίσης από άποψη αντοχής, αλλά και επισκευής ποιο καλύτερο;
Συγγνώμη που ρωτάω έτσι απανωτά, απλά χάλασε το πλυντήριο την Πέμπτη. Ο τεχνικός μού είπε ότι έχει καεί το μοτέρ, και πραγματικά όταν το είδα είχε αρκετές καμένες σπείρες. Σήμερα μού είπε ότι δεν μπορεί να το φτιάξει, ούτε η εταιρεία έχει πλέον ανταλλακτικά, οπότε πάω για αγορά καινούριου και ψάχνομαι.
Ευχαριστώ Δημήτρη, να 'σαι καλά.
ΔιαγραφήΚάτι άλλο: τις στροφές στυψίματος μπορώ να τις ρυθμίσω χειροκίνητα και με τα δύο μοτέρ, ή στο συμβατικό είναι σταθερές και δεν μπορώ να τις ρυθμίσω?
Ευχαριστώ
Φιλικά
Νίκος
Σε όλα τα μοντέλα διαλέγεις στροφές
ΔιαγραφήΣε αυτά με inverter έχεις μεγαλύτερη ευελιξία
Αααα ωραία, κατάλαβα! Σε ευχαριστώ!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας! Βρίσκω το blog σας πολύ ενδιαφέρον, θα ήθελα να σας κάνω δύο ερωτήσεις. Θέλω να οδηγήσω μια αντλία λαδιού που οι κανονικές στροφές λειτουργίας της είναι μέχρι 1800rpm αλλά μπορεί να δουλέψει και έως τις 3000rpm για λίγη ώρα. Μπορώ να βάλω ένα inverter με ένα διπολικό μοτέρ και να το δουλεύω στις 1500rpm και αν θέλω να το πάω μέχρι τις 3000rpm όποτε είναι αναγκαίο; Η ισχύς πιυ αποδίδει το μοτέρ θα είναι πολύ πεσμένη στις λιγότερες στροφές; Τέλος μπορώ να βάλω ένα κανονικό μοτέρ εμπορίου ή το inverter θέλει πιο σπέσιαλ μοτέρ, αν εξαιρέσουμε την παραπάνω ψύξη που απαιτεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα inverter μπορούν και βγαζουνν μεγάλες συχνότητες οπότε το μοτέρ μπορεί να περιστραφεί και σε μεγάλες ταχύτητες αναλογικά σχεδόν.
ΔιαγραφήΣτα 100 hz θα έχει διπλάσια ταχύτητα
Οποιοδήποτε μοτέρ θα ακολουθήσει την ταχύτητα του ινβερτερ αλλά υπάρχουν ενισχυμένα μοτέρ για καλύτερη αντοχή και ψύξη
Γεια σας θα ήθελα την βοήθεια σας, έχω μια πρέσα (κόβει δέρματα) η οποία δουλεύει με τριφασικό ρεύμα. Μου είπαν ότι μπορώ να την δουλέψω σε μονοφασικό αν αγοράσω τον κατάλληλο inverter. To ταμπελάκι στο μοτέρ γράφει: ΥΔ 380/220V 3,7/6,3A 1,5ΚW cosφ 0,81 1420(λογικά στροφές/m 50Hz. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι
ΔιαγραφήΈνα inverter στα 1,5 kwatts σου κάνει. Με αλλαγή της σύνδεσης από αστέρα που είναι τώρα το μοτέρ σε τρίγωνο .
Βέβαια αν έχει και αυτοματισμό η μηχανή μπορεί να θέλει και εκεί αλλαγές.
Έχει start stop μπουτόν; Διακόπτη ; Ασφαλιστικά; Με τι τάση δουλεύουν αυτά; Είναι πράγματα που πρέπει να δεις πριν ξεκινήσεις την διαδικασία.
Σίγουρα γίνεται η αλλαγή που θέλεις αλλά μπορεί να χρειαστεί και κάποια μετατροπή στον αυτοματισμό
Χρειαζομαι ενα μονοφασικο inverter 2.2 kw και εχω τις εξης αποριες. Ελλαδα τα βρισκεις γυρω στο 300ρι. Ebay βρισκεις γυρω στο 100ρικο με θετικα σχολια..γιατι τετοια διαφορα στη τιμη; αξιζουν τα κινεζικα απο ebay τα εχετε δοκιμασει; επισης θα δουλεψει σε 16A ασφαλεια θα υπαρχει καποιο θεμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν σε νοιάζει η τιμή περισσότερο από την αβεβαιότητα ενός φθηνού τότε επέλεξε το φθηνό .
ΔιαγραφήΑσφάλεια 16 αμπερ για μονοφασικο 2,2 κιλοβάτ είναι μια χαρά εκτός κι αν είναι χαρακτηριστικής καμπύλης Β. Θέλει C ή D .
Αξιζουν τα κινεζικα inverter απο ebay με κατω και απο 100 ευρω;για 2,2kw μιλαω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ απαντάω ότι Αν σε νοιάζει η τιμή περισσότερο από την αβεβαιότητα ενός φθηνού τότε επέλεξε το φθηνό .
ΔιαγραφήΔηλαδή είναι αβέβαιο για μένα αν είναι αξιόπιστα
Δημήτρη καλησπέρα έχες δουλέψει τα hyundai N700E vfd?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι
ΔιαγραφήΔημητρη μηπως γνωριζεις τι ρυθμιση να βαλω στο παρακατω? electronic thermal setting. Set a a level between 20% and 120% for the motor rated current. setting range 0,2x(motor rated current) - 1,2 x(motor rated current). Τρεχω μοτερ τριφασικο 1 ιππου με inverter μεχρι 3 αλογα. στο τριγωνο το μοτερ γραφει 3.44 A. Το θεμα μου ειναι οτι επειδη γυρναει σπαστηρα πριν βγαλει proterction δινει και μεχρι 11A το inverter δεν ειναι λιγο υπερβολικο? Ευχαριστω εκ των προτερων!
ΔιαγραφήΜονοφασικο ινβερτερ έχεις;
ΔιαγραφήΤο thermal setting θα το βάλεις εκεί που θα έβαζες και το θερμικό δηλαδή στο ονομαστικό ρεύμα τότε μοτέρ.
Το στιγμιαίο ρεύμα μπορεί να είναι μεγαλύτερο . Υπάρχουν άλλοι παράμετροι που το ελέγχεις.
ναι μονοφασικο! ποιους παραμετρους να κοιταξω?
ΑπάντησηΔιαγραφή3,5 αμπερ θα βάλεις το θερμικό.
ΔιαγραφήΑναλογα το μοντέλο είναι και η παράμετρος . Κάπου θα έχει μέγιστο ρεύμα εξόδου ή θα το περιγράφει κάπως έτσι. Βάλτο στο μέγιστο.
Βέβαια η εφαρμογή που έχεις για το μοτέρ και το ρεύμα που τραβάει δείχνει ότι μάλλον το ζορίζεις περισσότερο από ότι είναι δυνατό να αντέχει συνεχόμενα. Φαντάζομαι και σε λιγότερα από 50 χερτζ.
Γεια σου και παλι Δημητρη, τρεχω ενα τριφασικο μοτερ 3 ιππων με μειωτηρα 1/100 σε σπαστηρα. Θα ηθελα επειδη εχει τρελη ροπη πως μπορω να ελεγξω τα ampere που θα σταματαει. Το ελεγχω απο ενα μονοφασικο inverter. χωρις φορτιο δινει 5A.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει στιγμιεος έλεγχος των αμπερ. Να βγάλει αλαρμ δηλαδή αν περάσει κάποια τιμή
Διαγραφήκαλημερα.εχω ενα ινβερτερ invt 2,2kw με εισοδο μονοφασικο και εξοδο τριφασικο.Μπορω να το χρησιμοποιησω και για εξοδο μονοφασικο κινητηρα ,για να ρυθμιζω στροφες και στον μονοφασικο μου?ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανονικά όχι δεν θα δουλέψει ικανοποιητικά .
ΔιαγραφήΚαλησπέρα.εχω ένα τριφασικό μοτέρ 1,5 ίππου στις 1400 συνδεμένο με ινβερτερ 2.2kw 10A
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο προβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι όταν βάζω από 90 HZ ,και πάνω το ινβερτερ βγάζει σφάλμα..τι πιστεύετε ότι φταίει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Η υπερβολική τιμή της συχνότητας σε σχέση με την ονομαστική του μοτέρ.
ΔιαγραφήΣτα 90 χερτζ τό μοτέρ πιέζεται περισσότερο από ότι φαντάζεσαι.
Λογικά τό αλαρμ είναι λόγο του παραπάνω ρεύματος πού τραβάει.
Έλεγξε τίς παραμέτρους.
Αν δεν σε περνει νά τίς αλλαξεις θέλεις άλλο μοτέρ με περισσότερες στροφές για να δουλεύει σέ μικρότερη συχνότητα
Καλησπέρα,στο εργοστάσιο που δουλεύω έχω ένα κινητήρα 50kw dc.Η εκκίνηση γίνεται με inverter simoreg της siemens&στην είσοδο του υπάρχει και φίλτρο.Το πρόβλημα μου είναι πως μόλις ξεκινά ο dc το plc S5 της siemens που ελέγχει την μηχανή βγαίνει εκτός με αποτέλεσμα να βγαίνουν εκτός τα υπόλοιπα μοτέρ μικρότερης ισχύος που πρέπει να δουλέψουν για την διαδικασία.Αυτο το μοτέρ dc έχει δικό του πίνακα&δικό του plc(s7)& inverter. Υπάρχει η πιθανότητα να υπάρχουν αρμονικές που επηρεάζουν την λειτουργία του s5 ενώ ξεκινά ο dc κινητήρας ; Ευχαριστώ & συγχαρητήρια για την σελίδα σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσε…
ΔιαγραφήΕίναι δύσκολο να αποφανθεί κάποιος ότι φταίνε τα παράσιτα αλλά δεν μπορεί να τα αποκλείσει.
Αναφέρεις dc μοτέρ με inverter.. Δεν υπάρχει λόγος να ελέγχεται dc μοτέρ με ινβερτερ.
Το μοντέλο που αναφέρεις δεν είναι ινβερτερ είναι converter.
Δούλευε παλιά η μηχανή με το ίδιο κύκλωμα; Χάλασε κάτι και αντικαταστάθηκε; Η ταχύτητα μήπως άλλαξε; Ρύθμισες σε άλλη ταχύτητα το μοτέρ να δεις αν κάνει το ίδιο πρόβλημα; Μήπως άλλαξε κάτι στην παραμετροποίηση κάποιου στοιχείου του κυκλώματος;το plc με ποιο τρόπο βγαίνει εκτός; Χάνει την τάση τροφοδοσίας; Είναι σταθερή η τάση ; Μήπως η επιτάχυνση του μοτέρ είναι πολύ γρήγορη ;
Καλησπερα θα ήθελα να ρωτήσω σε κινητήρα 5,5 kw τοποθέτησα inverter 380v δούλεψε 1 μήνα και τώρα έσκασε το inverter τον περισσότερο καιρό δούλευε στα 50hz και όταν ρυθμίστηκε στα 30hz έσκασε το inverter μπορείτε να μου πείτε από τι συνέβη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά θα μπορούσαν να είναι τα αιτία
ΔιαγραφήΥγρασία στον χώρο του ινβερτερ;
Μικρό ινβερτερ για αυτό το μοτέρ;
Αστοχεία υλικού;
Κακή ποιότητα παροχής ρεύματος στο ινβερτερ; Αστάθεια τάσης;
Τυχαίο γεγονός;
Κακή ποιότητα ;
Καλησπέρα σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω ένα τυπογραφικό μηχάνημα το οποίο δουλεύει με ένα μονοφασικό μοτέρ 0,37kw στις 1340 στροφές στα 50hz.( Ο κατασκευαστής το δίνει με μονοφασικό στα 0,55kw).Στην μέγιστη ταχύτητα μου δίνει 2.000 πατήματα την ώρα. Θέλω να βάλω ένα ρυθμιστή στροφών που θα μπορεί να μου δώσει 2.200 - 2.400 πατήματα την ώρα. Θα ήθελα να μου προτείνετε την καλύτερη δυνατή λύση για πολύωρη και απρόσκοπτη λειτουργεία, ακόμα και αν χρειάζεται αλλαγή μοτέρ ή οτιδήποτε κρίνετε ως σωστό.
Ευχαριστώ!
Αγοράζεις τριφασικό μοτέρ 0,55 KW στις 1400 στροφές ανά λεπτό ( περίπου) καί αντίστοιχο μονοφασικό inverter.
ΔιαγραφήΡυθμίζεις την μέγιστη συχνότητα λειτουργίας στα 70hz .
Θέλει βέβαια κύκλωμα λειτουργίας διαφορετικό από τό υπάρχων
Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση και κατατοπιστική απάντηση σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα μια διευκρίνηση ως προς διαφορετικό κύκλωμα λειτουργίας από το υπάρχον.
Ευχαριστώ!
Δεν είναι plug and play.
ΔιαγραφήΘέλει κάποιες αλλαγές στις καλωδιώσεις.
Καλημέρα υπάρχει η εκδοχή να αυξήσουμε από το ινβερτερ πχ σε μια αντλία να έχει πιο πολλές στροφές ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ταχύτητα εξαρτάται από την συχνότητα, οπότε οποιαδήποτε ρύθμιση πάνω από τα 50hz αυξάνει και την ταχύτητα πάνω από την ονομαστική.
ΔιαγραφήΜε άλλα λόγια ναι γίνεται... αλλά...
Αυξάνοντας την ταχύτητα πιέζεις την αντλία περισσότερο, αν η αντλία είναι μεγαλύτερης ισχύος από τό φορτίο έχει καλός σε κάθε άλλη περίπτωση απλά η αντλία κοινός θά τά παίξει
Καλησπερα, δουλευω ενα τριφασικο μοτερ 3 ιππων με μονοφασικο inverter 3 ιππων.Η ερωτηση μου εχει να κανει ποση ιπποδυναμη αποδιδει οταν παιρνει τριφασικο ρευμα 220 v?υπαρχει μεγαλη απωλεια; στα 44hz που το δουλευω δινει 4.6 A και VOLT 194 το inverter. Τι ιπποδυναμη εχω; οι 3 ιπποι φανταζομαι ισχυουν οταν παιρνει 380v στα 50z
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι τρεις ίπποι αποδίδονται στο ονομαστικό ρεύμα, τάση και συχνότητα του μοτέρ.
ΔιαγραφήΣτο ταμπελάκι του μοτέρ υπάρχουν αυτά τα στοιχεία .
Την ίδια ισχύ έχει το μοτέρ σε σύνδεση αστέρα στα 400 βολτ και στην σύνδεση τριγώνου στα 230 βολτ (τριφασικό εννοείται), λογικά σε αυτή την περίπτωση είσαι.
2,2kwatt είναι η ισχύ περίπου με τα στοιχεία που δίνεις πολύ κοντά στην ονομαστική του
Δημήτρη ευχαριστώ για την απάντηση μολις τσέκαρα το ταμπελάκι απο το μοτερ και εχει τα εξης στοιχεία 380/400v 5.05/4.79A και 440/460V 5.30/5.05A. Δεν γράφει τίποτα για 230v βέβαια απο την demos motors που το πήρα μου είχαν πεί οτι τρέχει στα 230v τριφασικα με μονοφασικο inverter πράγμα που ισχύει. Τώρα η ερώτηση μου είναι ειναι πράγματι 3 ιππους με το ρευμα που το τρέχω?
ΔιαγραφήΧμμμμμ
ΔιαγραφήΔύσκολα να ξέρω.
Λογικά θα έχει μικρότερη ισχύ
Καλημέρα, πως μπορω να βρω την ισχυ του?? μου ειχαν πει στο inverter το ονομαστίκο νομίζω να το ρυθμίσω στο 8.6Α επίσης εψαξα λιγο τις ρυθμισεις και το αλλαξα σε SLV mode πολυ μεγαλη διαφορα στη ροπη γιατι το μοτερ χρησιμποποιειται σε σπαστηρα.
ΔιαγραφήΣτο εγχειρίδιο χρήσης του ινβερτερ κάπου έχει την επιλογή να βλέπεις στην οθόνη την ισχύ εξόδου του. Από εκεί θα έχεις μία ιδέα σέ τί ισχύ δουλεύει.
ΔιαγραφήΑν βέβαια σε διαβεβαίωσαν ότι δουλεύει στο τρίγωνο με 230 βολτ τότε είναι πραγματικά 3 ήπιους .
8,6 αμπέρ σε τρίγωνο 230 βολτ είναι κάτι παραπάνω από τρείς ίππους
εχει πολλες επιλογες να κανεις monitor τσεκαρα το power consumtion(kw) και μου δειχνει στα 50hz 0.5 αλλα μου φενεται αδυνατο.
Διαγραφή0,5 σε τί μονάδες;
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήkw δεν θα ναι...
ΔιαγραφήΚαλησπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω ένα μοτέρ 1hp καί ένα ινβερτερ1.5 kw. Το θέμα είναι πώς το μοτέρ είναι αντιαικρηκτικο κλειστού τύπου και είναι Αστέρας μπορώ να συνδέσω το ίνβερτερ? Η μόνο τρίγωνο μπορώ?
Αν το ινβερτερ είναι τριφασικό μπορείς.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Έχω ένα inverter Yaskawa του 2012 ισχύος 5,5 kW που οδηγεί έναν κινητήρα 4 kW για ανελκυστήρα 7 στάσεων (Ισόγ, Ημιόρ, 1ος,2ος,3ος,4ος,5ος). Αυτό το inverter για κάποιο λόγο κάποιες φορές σταματάει και δεν οδηγεί τον κινητήρα. ένα διάστημα είχε συνέχεια πρόβλημα και ενώ έχουμε εμπειρία σαν τεχνίτες-ηλεκτρολόγοι ανελκυστήρων, δε μπορούμε να το κάνουμε. φέραμε ηλεκτρονικούς, άλλους τεχνιτες κτλπ και μέχρι και σήμερα , δεν ξερουμε τι ακριβως φταιει. Αμα πάρει παίρνει μπορει ομως μετα να κρατησει για 2 μερες εως και 1 μηνα δε ξερω. Ειναι περιεργο τοσα χρονια στη δουλεια πρωτη φορα μου συμβαινει. αυτο εχει τωρα 2 μηνες περιπου . στηναρχη λεγαμε να ειναι η ζεστη , υπερθερμάνθηκε και γι' αυτο εσβησε. αλλα τωρα χθες που παλι δεν εκτελει εντολες δεν ειχε και ζεστη. τι να φταιει. καναμε ποσες φορες reset τιποτα κλεισαμε τα ρευματα τα ξανανοιξαμε τιποτα. μετα πηρε απο μονο του. Τι να πω θεε μου
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα εχω ενα inverterκαι το εχω βαλη στο μοτερ τροφοδοσιας στο καζανη βιομαζας οταν σταματισει απο τον θερμοστατη χωρου και μετα δωσει εντολη να ξεκινησει το inverterπρεπει να πατησω το run για να ξεκινισει.πωσ μπορω να το κανω να ξεκινα μονο του
ΑπάντησηΔιαγραφήΡυθμίζεις το inverter να παίρνει μπρος από την επαφή start που έχεις τις κλέμες του
ΔιαγραφήΠρογραμματίζεις το inverter να δέχεται το start από τις κρέμες και ενώνεις στο star την επαφή του θερμοστάτη .
Διαλέγεις η επαφή να είναι κλειστή όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή