Google+ Ηλεκτρολόγος μηχανικός: Ακροδέκτες ηλεκτρικών αγωγών και προβλήματα θερμοκρασίας.
Προσοχή: Οι οδηγίες που δίνονται στο παρόν blog πρέπει να εφαρμόζονται από άτομα με εξουσιοδότηση από τον νόμο για την πραγματοποίηση ηλεκτρολογικών εργασιών καθώς και τις απαραίτητες γνώσεις. Μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας ενδέχεται να εγκυμονεί κινδύνους για όσους πραγματοποιούν τις εργασίες, αλλά και για το κοινό.

Ακροδέκτες ηλεκτρικών αγωγών και προβλήματα θερμοκρασίας.

Δυο ακροδέκτες με σημάδια κόπωσης


Οι ακροδέκτες της φωτογραφίας μετά από την μεγάλη θερμότητα που αναπτύσσονταν για μεγάλη χρονική περίοδο στην κακή επαφή με τον αγωγό, ψαθυροποιείθηκαν,  ψήθηκαν.
Ο τρόπος που " πατήθηκαν " είναι η αιτία αυτού του γεγονότος . Η καλή χρήση της ακροδεκτόπενσας θα απέτρεπε αυτό το φαινόμενο, θα έπιανε σε μεγαλύτερη επιφάνεια και πιο δυνατά τον αγωγό στον ακροδέκτη .

Ο κάθε ακροδέκτης για μεγάλα νούμερα διατομής ( mm2 ) ή καρέ καλωδίου , όπως είναι οι συγκεκριμένοι, φέρουν δυο νούμερα επάνω τους.
Το πρώτο νούμερο "8", για τους ακροδέκτες της φωτογραφίας αναφέρεται στην διάμετρο της τρύπας σε χιλιοστά ενώ το δεύτερο "35", στα τετραγωνικά χιλιοστά εγκάρσιας τομής του αγωγού, αυτό που λέμε " τα καρέ " για το οποίο είναι φτιαγμένος ο ακροδέκτης .
Είναι σημαντικό να χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ για τα καρέ που έχουν κατασκευαστεί.
Ψημένος ακροδέκτης 
Σε αυτή την φωτογραφία ο ακροδέκτης, λόγω και της μεγάλης θερμότητας, έχει σχεδόν εξαϋλωθεί,  έχει γίνει δηλαδή κάρβουνο ...

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ηλεκτρολόγε δεν θέλω να φανταστώ από πού είναι αυτοί οι ακροδέκτες αλλά μάλλον είμαι σίγουρος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Γιάννη ...

    Είσαι σωστός κατά το ήμισυ.
    Στην δεύτερη φωτογραφία είναι από την μηχανή που φαντάζεσαι ...

    Αν είσαι είσαι ο Γιάννης που φαντάζομαι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάζω όλα τα σχόλια