Google+ Ηλεκτρολόγος μηχανικός: Πάνελ ελέγχου και διάγνωσης κλιματιστικής μονάδας carrier.

Πάνελ ελέγχου και διάγνωσης κλιματιστικής μονάδας carrier.

Πάνελ ελέγχου κλιματιστικής μονάδας carrier

Στις κλιματιστικές μονάδες που προορίζονται για μεγάλες εγκαταστάσεις, μεγαλύτερες από ένα κοινό σπίτι, ο έλεγχος, η οπτικοποίηση των λειτουργιών και η διάγνωση των σφαλμάτων γίνεται πιο εύκολη με την χρήση των ηλεκτρονικών πάνελ ελέγχου.
Στο βίντεο φαίνονται οι κωδικοί του ιστορικού των 8 τελευταίων σφαλμάτων - alarm που παρουσίασε η μονάδα. Το πιο πρόσφατο alarm είναι το πρώτο, το νούμερο 1.

Πλήθος άλλων στοιχείων μπορούν να εμφανιστούν, όπως πιέσεις νερού και φρέοντος, πρωτεύοντος και δευτερεύοντος κυκλώματος, set poin θερμοκρασιών, λειτουργιών κομπρεσέρ, αντλίας νερού, μικρής και μεγάλης ταχύτητας ανεμιστήρα.

2 σχόλια:

  1. Καλησπερα. Δεν βρηκα πιο σχετικο με τα κλιματιστικα αρθρο, γιαυτο θα ρωτησω εδω, ασχετο με τον τιτλο παντως ειναι το ερωτημα μου. Στις οδηγιες των κατασκευαστων κλιματιστικων split, οταν ειναι απο 18000 btu και πανω, η συνδεση γινεται με ξεχωριστη γραμμη, αρα η φαση κ ο ουδετερος συνδεονται οπως οριζεται. Στα μικροτερα ομως που συνδεονται με φις σε μια πριζα σουκο, δεν υπαρχει προβλημα παρα το οτι αναλογα το πως θα μπει το φις στην σουκο θα βρεθει η φαση και ο ουδετερος σωστα, ειτε το αντιστροφο? και ειναι απλα 50-50 οι πιθανοτητες! Υπαρχει προβλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά.
      Στο φις σούκο δεν ξέρεις πού είναι ο ουδέτερος και που είναι η φάση αυτό όμως το ξέρει και ο κατασκευαστής οπότε δεν υπάρχει πρακτικά πρόβλημα.

      Διαγραφή

Διαβάζω όλα τα σχόλια